HTML

hogyan találj könnyen munkát?

Aki képes volt elvégezni egy egyetemet, vagy főiskolát annak képesnek kell lennie arra is, hogy munkát találjon. Ha nem találsz magadnak munkát, gondolkodj el azon, hogy vissza kellene adnod a diplomádat.

Friss topikok

Egy álláskeresés margójra

2010.08.06. 01:28 barnabarbee

97 pályázat, 7 interjú, 8 hónap alatt 53 évesen, állás nélkül, két egyetemista gyerekkel.

Az ismerős - nevezzük Péterbá-nak - megkeresett, pontosabban a lánya, hogy segítsek már az apjának munkát találni.

Miért ne! ha egy barátnő kéri...

No nézzük először azt az Önéletrajzot.

Jujj!!!!!, ezt nem kellett volna. Két évvel kitoltam a gyerekvállalást, olyan sokk ért! Volt abban az Önéletrajzban minden, állatorvosi lóként riogatnám vele a HR-es hallgatókat.

A szerkesztés még hagyján, a formán könnyű választani. De a téma!

Péterbá legfontosabb mondanivalója az Önéletrajzban az volt, hogy a korábbi főnökét szidta, és magyarázkodott, hogy nem is ő volt a hibás, csak ráfogták, és a régi cége úgy hülye, ahogy van, és nem is neki mondtak fel, hanem ő lépett ki!
Az új munkáltató ezt látva azt mondja: ilyen egy szarkeverő nekem nem kell, ez az ember maga a progléma!

A munkahelyek felsorolása, mérnökember precizitásával történt. a 2002 októbar és 2008 május közötti időszakban ugyanabban a a csarnokban dolgozott. Igaz más feladattal, és a cég kétszer is nevet váltott. Péterbá-nál ez 7 sorban jelent meg, és bő fél oldalt kitöltött. Már-már a felismerhetelenségben magyarázta, mikor miért helyezték át, és mikor hogyan változott a munkáltató cég neve. Ki volt jogutód, és ki nem.
Mit érdekli ez egy új munkáltatót. Unalmas.
Ha az én kezemben került volna ez az Önéletrajz, én kosár kartárs-nak továbbítom.

Pár órás érvelés és szerkesztgetés után, sikerült  egy normálisnak tűnő önéletrajzot kreálni Péterbának. Megbeszéltük, elküldi ezt, nem változtat rajta. OK rendben van. Megígérte. A jól végzett munka érzésével autóztam haza a barátnő hálájának közepette.

Pár héttel később véletlen meglátom egy cégnél Péterbá pályázatát. Ott van legfelül, hú ez jó jel! Büszkén veszem a kezembe az önéletrajzot - elvégre a saját munkám. Figyelem a pozíciót, remek ez megfelel az öregnek. Gondolom súgok, protezsálok egy kicsit, nyomjuk az ismerőst. Főleg ha egy barátnő édesapja! Veszem a kezembe, és mutatom - ő megfelel, nem?

- Az az ember? dehogyis, az a KV (kann vergessen, a gyenge németesek kedvéért "el lehet felejteni") stóc, arra vár, hogy a "sajnos-levelet" kiküldjük nekik, ha lesz rá kapacitás, le sem fűzzük azokat!

- Miért? hördült fel bennem a megsértett honleány! Mi a baj ezzel? A prifil stimmel, az önéletrajzot én írtam. Itt nem lehet gond!

És akkor lapozok!

Felordítottam fájdalmamban.

P É T E R     B ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ ! 

Az ****** szerelmére! Minek szenvedtem én magával! Mindazt amit kihúzattam az önéletrajzból, kacifántosan megírta a kisérő levélben!

Feladtam! Ebből ennyi elég volt!

Szólj hozzá!

Címkék: önéletrajz munkahely felmondás haragudni péterbá kísérő levél

A bejegyzés trackback címe:

https://munkasiker.blog.hu/api/trackback/id/tr32057710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása